25.02.13

Рідна мова / Лист другу

Привіт друже Олег. 

Вітаю тебе з Новим роком та Різдвом Христовим. Давно ми з тобою не спілкувалися, от я і вирішив написати тобі невеличкого листа. Мені дуже цікаво як там в тебе справи, чи займаєшся далі в секції карате, чи вже маєш пояс наступного рівня? А ще ти хотів навчатися гри на гітарі. Які маєш успіхи?

В мене все гаразд і вдома, і в школі. Семестр закінчив на відмінно. Мені подобаються всі предмети, але найбільше математика, тому, що розв'язувати задачі – це те саме
що відгадувати загадки та кросворди. Це дуже цікаво. Доречи про головоломки, кілька днів тому ми закінчили складати великий PUZZLE на дві тисячі елементів, вийшла дуже гарна картина. Я теж вирішив навчитися грати на гітарі, поки що вчуся брати основні акорди. Шкода, що нема часу займатися більше, бо треба вчити уроки. У нас в п'ятому класі стільки задають, та мабуть ти і сам знаєш. А ще ж і в комп'ютерні ігри трішки хочеться пограти. Доречи в яку ти гру зараз граєш? Я знову повернувся до гри Diablo II – дуже захоплюючий сюжет .
Мабуть, на цьому буду закінчувати свого листа. Передаю тобі привіт від свого брата, а ти передавай привіт своїм батькам та сестричці. Дуже хочу знову тебе побачити. Тому з нетерпінням буду чекати на твою відповідь. 

До побачення.
Артур.

53 коментарі:

  1. Спосибо помогло домашнее задание зделать

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо очень помогло

    ВідповістиВидалити
  3. мені дуже допомагла твоя робота дуже дякую

    ВідповістиВидалити
  4. будет Far Cry 3 замість Diablo 2

    ВідповістиВидалити
  5. норм помогло зделать етику

    ВідповістиВидалити
  6. я ще не записую але думаю це норм

    ВідповістиВидалити
  7. прикольно мені подобається =)

    ВідповістиВидалити
  8. фігняяяяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяяя я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я яя я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я я яяяяяяяяяяяяяяяя я яяяяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяяя яяяяяяяяяяяяяя


    ВідповістиВидалити
  9. аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа бля как клєво аааааааааааааааааааааааааааааааааа

    ВідповістиВидалити
  10. ужасссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже дякую!Справді допомогло в д/з.

    ВідповістиВидалити
  12. класс помогло очень подзказало тему и училка не догадалась

    ВідповістиВидалити
  13. супер прикольная тема !))

    ВідповістиВидалити
  14. ТУПООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООО

    ВідповістиВидалити
  15. Классссс!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    ВідповістиВидалити
  16. Привіт друже Артем!
    Давно ми з тобою не бачилися, от я і вирішив написати тобі листа. Мені дуже цікаво як там в тебе справи, чи займаєшся далі в секції боксу? Які маєш успіхи?

    В мене все гаразд і вдома, і в школі. Мені подобаються всі предмети, але найбільше інформатика. Це дуже цікаво. Ще я граю у комп'ютерні ігри в вільний від уроків час. А в яку ти гру зараз граєш?

    З нетерпінням буду чекати на твою відповідь.
    Твій друг Ростик.

    ВідповістиВидалити
  17. спасибо за допомогу

    ВідповістиВидалити