09.02.13

Твір на тему / Моя "Батьківщина"

Моя "Батьківщина"
Найдорожче для кожної людини місце те, де вона народилася, де народилися її батьки – тобто Батьківщина. Саме тут людина почала ходити, розмовляти, вчитися справедливості, доброти, посадила першу квіточку, вперше побачила веселку.
Для мене такою землею є Україна – найкраща країна у світі. Я люблю свою країну, її степи, ліси, гори, села і міста, її народ. Тепло рідної домівки зігріває за сотні кілометрів. Людина у чужій країні зможе жити, працювати, але завжди тужитиме за батьківським домом, за рідною мовою. Удома усе здається кращим і природа і люди. Тож не дивно, що в розлуці зі своєю Вітчизною людина почувається незатишно.
Я вважаю, що ми повинні бути гідними дітьми своєї Вітчизни. Батьківщину не обирають, вона як мати, завжди одна.



76 коментарів:

  1. мяуууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. БОЛЬШОЕ СПАСИБО ВЫ СУПЕР)

    ВідповістиВидалити
  3. спасибо я передела слегка текст и получилось очень даже не плохо

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо тебе мне в школе 12 поставили

      Видалити
    2. можешь пожалуйста показать как ты переделала

      Видалити
  4. хороший текст
    помогло

    ВідповістиВидалити
  5. Це все правда!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. То що треба...дякую..!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую , дуже гарний твір)))

    ВідповістиВидалити
  8. офигеноооооооооооооооооооооооооооооооооо

    ВідповістиВидалити
  9. мою училку так не проведеш!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже кдасний твір ,щиро дякую!

    ВідповістиВидалити
  11. шо то за діти шо мявкають

    ВідповістиВидалити
  12. Суперовий твір я дякую

    ВідповістиВидалити
  13. Там замість "домом" потрібно написати "будинком", а так твір чудовий!!!=)

    ВідповістиВидалити
  14. Даааааа, сочинение конечно ни о чём, отстой, фууууууу!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Даааааа, сочинение конечно ни о чём, отстой, фууууууу!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Удома усе здається кращим і природа і люди.перед 2 і треба ,(кома)

    ВідповістиВидалити
  17. класноооо!!!!! помогло в мене 12 балів

    ВідповістиВидалити
  18. Ище раз ктото напишет удалю систему гугл вам взломаю

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Клас☁😊☁☁😊☁😁☁
      ☁😊☁☁😊☁☁☁
      ☁😊😊😊😊☁😊☁
      ☁😊☁☁😊☁😊☁
      ☁😊☁☁😊☁😊☁
      Так і нада йому

      Видалити